Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Ένας Γέροντας, θεωμένος, απαθής και κατά Θεόν ελεύθερος;

Στην καρδιά μου έχω τον Παράδεισο!



Γέρων Αγάθων, καθηγούμενος Ιεράς Μονής 
Κωνσταμονίτου Αγίου Όρους

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ερώτηση: Γέροντα τι έχετε στην καρδιά σας;

 Απάντηση: Στην καρδιά μου έχω τον Παράδεισο.
Ζ ω,  β ι ώ ν ω,  ψ η λ α φ ώ,  κ υ ο φ ο ρ ώ,  
α π ο λ α μ β ά ν ω,  οπότε αυτή τη στιγμή δεν έχω
 κανένα πρόβλημα. 
Είμαι ή ρ ε μ ο ς,  γ ε μ ά τ ο ς, 
κ α λ υ μ μ έ ν ο ς,   α ν α π α υ μ έ ν ο ς,   χ α ρ ο ύ μ ε ν ο ς, 
ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο ς μες στον Παράδεισο.

Ερώτηση: Ζείτε δηλαδή τον Παράδεισο;

Απάντηση: Ναι. Γι΄αυτό και δεν με απασχολεί τίποτα.

Ερώτηση: Πώς το πέτυχες αυτό;

Απάντηση: Με τη χάρη του Θεού και τις ευχές του αγίου μου πατρός, που είναι στην Αμερική (Εφραίμ της Αριζόνας).
 Όχι από τη μια στιγμή στην άλλη. Περάσανε χρόνια για να καταφέρω αυτό το οποίο ζω σήμερα.

Ερώτηση: Πώς έγινε αυτή η αλλαγή.

Απάντηση: Η αλλαγή δεν έγινε από τη μία στιγμή στην άλλη. Περάσανε χρόνια. Έπεσα σηκώθηκα, έπεσα σηκώθηκα, έπεσα σηκώθηκα, έπεσα σηκώθηκα, έπεσα σηκώθηκα,έπεσα σηκώθηκα, έπεσα σηκώθηκα. . . .Θα μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω αυτές τις λέξεις . . . . .

Αν δεν σπάσεις τα μούτρα σου δεν τριφτείς σαν λεμονόκουπα δεν μαθαίνεις. Γι΄αυτό είπαν οι πατέρες θα δώσεις αίμα για να λάβεις πνεύμα. Με λόγια παχιά μπλα μπλα μπλα δεν γίνεται τίποτα.

Η Ορθοδοξία είναι βίωμα ψηλάφηση και όχι εγκεφαλική λειτουργία….
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια :